Direktlänk till inlägg 24 april 2008

..........

Av Linda - 24 april 2008 14:34

Sitter o tänker på ett eller de finns tyvärr flera tillfällen som man blivit besviken, inget man trodde man kunde bli, men tyvärr, skenet kan bedra.


Vissa ser de som att man har "blivit för gammal" vissa ser de som ja, ja vet inte. tycker det är otroligt trist bara, men när de gäller andra personer då är de nå helt annat som gäller.



 



Har tränar idag o ska vika tvätt snart.



Har varit sommarväder hela vecka, gött gött.


 

Något jag alltid kommer att känna är att  jag vet hur de svarta fåret känner sig.



Som att man har fått mindre värde bara för att man flyttat, tycker de borde vara lite tvärtom  iaf.



Ska ta o lyssna på lugna favoriter o stryka kläder, i helgen blir de väl lugnt, fixa lite på vinden, behövs städa där, kanske en tripp till Karlstad o shoppa för månaden o kanske man hittar något fint också..


Hoppas ni fortfarande håller tummarna för mig..



 
 
Granlund

Granlund

24 april 2008 21:41

Svarta fåret vet jag allt om, men det är bara att låta dem ha sina teorier. Vi som faktiskt fått tummen ur och flyttat på oss vet att gräset är grönare på andra sidan. :) (Och ja, jag håller tummarna. :) )

http://my.opera.com/netshade

 
Kristina

Kristina

25 april 2008 00:09

Tackar:) Ja nu går de väl bara utför, haha:P

Hoppas allt är bra me dig!

Kramar

http://www.mysteria.blogg.se

 
Camilla

Camilla

28 april 2008 08:06

Hej :)
Ja nu är det nära..
den lilla rackaren kan få för sig att vilja titta ut när som helst nu :)
Hur är allt med dig?
Hur gick det med den där intervjuen i Oslo?
Kramar

http://www.camillamedc.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 14 december 2012 11:12

gaaaah nu längtar ja tills nästa fredag, inte till o jobba men till att åka hemåt, åker till kristinehamn, sedan lördags åker jag vidare mot Hede själv.   varit uppe sedan 9 imorse, åkte iväg o handla lite smink och lite julklappar, varför måste ...

Av Linda - 12 december 2012 10:15

Drömmar, jag älskar att drömma, mina drömmer ser jag som filmer, äventyrliga, drama, action det händer så mycket i dom. Inatt eller imorse drömde ja en riktigt äventyrs film, drömde att jag hade en dotter, jag var jagad av några som ja...

Av Linda - 12 december 2012 10:11

Av Linda - 30 november 2012 12:53

btw. im back. :)

Av Linda - 30 november 2012 12:52

älskar denna låt med Darin

Ovido - Quiz & Flashcards