Alla inlägg under augusti 2010

Av Linda - 20 augusti 2010 19:17

jag krymper.



Jag har faktiskt gått ner 10 kilo, och mer ska bort.

Under tiden jag varit hemma på semester har jag frossat lite, men inte mycket, har inte ätit chips eller godis, men cola har tyvärr trillat ner lite här o där,:)Nu när man är hemma igen ska man ta tag med hårdhandskarna igen, för jag har faktiskt en hel del kvar att gå ner, innan jag är nöjd, ska ner till 65 kilo, sen är de bra, vägde de för ja säkert 7 år sedan, o då var jag rätt nöjd över min kropp.


Jag känner att jag mår så mycket bättre, fått bättre självförtroende sedan jag började med detta, känner att kroppen orkar mer, den är gladare:)


jag ser framåt:)


   


Av Linda - 19 augusti 2010 20:22

har man tråkigt kan man alltid måla naglarna, de tycker jag om o göra:))


och i alla möjliga färger gärna:)


 

Av Linda - 8 augusti 2010 18:28

gud vad jag älskar denna man.

han finns där för mig, han förstår sig på mig, på mitt knäppa sätt:)

jätteglad att jag har han i mitt liv:) puss på dig.


 


lyckades få ett ganska fint kort på oss under tiden vi hade semester:)


Ovido - Quiz & Flashcards