Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

....

Av Linda - 22 maj 2012 17:11

Idag fick ja tre paket.


Jättenöjd över alla, fast den enda vet ja inte, får väl köra fläta eller i svans kanske istället.


  tradera lönar sig:) den ser mycket bättre ut i verkligheten när man har den på sig, super nöjd:)


håller på en lila klänning på tradera nu också.


den lilla cherry väskan var supersnygg.

billigare Louis Vuitton väska får man leta efter, om det nu är en äkta, det som intresserade mig var att de va cherry på så.



Självklart fortsätter min otur att komma, sjuk idag, kan inte bli mer otur.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 14 december 2012 11:12

gaaaah nu längtar ja tills nästa fredag, inte till o jobba men till att åka hemåt, åker till kristinehamn, sedan lördags åker jag vidare mot Hede själv.   varit uppe sedan 9 imorse, åkte iväg o handla lite smink och lite julklappar, varför måste ...

Av Linda - 12 december 2012 10:15

Drömmar, jag älskar att drömma, mina drömmer ser jag som filmer, äventyrliga, drama, action det händer så mycket i dom. Inatt eller imorse drömde ja en riktigt äventyrs film, drömde att jag hade en dotter, jag var jagad av några som ja...

Av Linda - 12 december 2012 10:11

Av Linda - 30 november 2012 12:53

btw. im back. :)

Av Linda - 30 november 2012 12:52

älskar denna låt med Darin

Ovido - Quiz & Flashcards