Alla inlägg under april 2012

Av Linda - 19 april 2012 12:47

Jag kom på

jag har upptäckt en ny värld, bättre än tradera


http://www.ebay.se/


så snygga o tuffa o helt min stil.


http://viewitem.eim.ebay.se/Rockabilly-colorful-turquoise-skull-with-chain-dangle-earrings/220988019987/item


Av Linda - 19 april 2012 12:45

Yes, jag har hittat the dress.

Tänker inte visa nån bild, men kan ge en hint,

im gonna be a cherry girl:) all in:)


Av Linda - 17 april 2012 16:11

Jag är en riktig periodare när det gäller träning o hälsa.


När jag känner att nu jävlar måste de hända nåt så tar jag tag i de, tränar kanske 3-4 g i veckan, sedan tröttnar jag o väntar o kanske 1 g veckan eller 2 g, kosten går verkligen upp o ner, 


nu sätter jag mitt mål här.


Onyttigheter 1 GÅNG i veckan, helst fredag eller lördag.


TRÄNING försöka med 3 gånger i veckan helst mer, beroende på när jag jobbar, träna när jag alltid är LEDIG.


Känns bättre när man har ett mål o mitt mål är till den 16 juni.

Har redan lättat 5 kilo, men de va ett tag sen jag vägde mig så de kanske har kommit tillbaka, men nu j'ävla enamman, 

imorgon kanske jag känner annorlunda, men jag ska iaf försöka,


Man fastnar lätt i gamla fällor, 

mjukt bröd,

gratis fika på jobbet,

gott på jobbet som gått sönder som man får ta med hem.

tar bilen till affären istället för att gå.

Man säger lätt att näe jag tar det imorrn då ska jag börja äta nyttigt, då börjar mitt nya liv, nästa veckan börjar mitt nya liv.

Jag är en expert på att vara en periodare när de gäller såna saker.


Men nu jävlar.


Man måste försöka.




Av Linda - 17 april 2012 12:47

I sommar är det bröllop, ska bli så skojj

jag känner en liten press, har ingen klänning, vet inte vad jag ska ha för frisyr, skor etc.


Lite funderingar på frisyrer.


   


nåt av dess funderar jag på.




Vad de gäller klänningen så vill jag vara lite udda, hittade en leopardklänning men som var det slut på storleken, det jag hittar så är storleken slut, får väl köra på nåt safe annars, nå prickigt.



       

Av Linda - 12 april 2012 19:15

Jag är på g igen.

Ovido - Quiz & Flashcards