Alla inlägg under juli 2008

Av Linda - 23 juli 2008 23:51

på fredag flyttar jag, bort ifrån Sverige.

De blir nog bra de:))


Kom hem vid 5, käkade en snabbis  o sedan har man fixat o packat fram tills nu, varit o slängt en massa sopor också, jätte kul, eller inte.

Ska kika på en film snart o käka glass, mums:)

o sedan upp tidigt imorgon o gå te AMS o posta brev o ringa de sista.


Varit hemma i Hede nån vecka o i Särna o fiskat o sånt, den årliga pickninken var ju i lördags, den fick man ju inte missa.



trött*gässssp.


orkar inte sätta in bilder här, ni kan kika på nazlii.bilddagboken.se

Av Linda - 10 juli 2008 10:28

Måste ju ta o gratulera kristina som fick en liten pojke den 8 juli,s stort grattis.

Hopps allt gick bra o så.


Av Linda - 9 juli 2008 12:28

hatar att alltid få va den som ställer upp, vill kunna få något tillbax men nej då, ordet -har inte råd, betyder egentligen- vill inte de kommer de alltid att göra, har lärt mig alla fraser nu av ursäkter, vet vad alla betyder, så det är ingen ide, kom med sanningen istället.



Hatar att jag alltid ska behöva bry mig extra, att alltid tänka ett öga extra.

 oper'gmöädmkldfmlödfmglöädfmlöädsmöäsdmgäömdgopmfgb
öädfmgäöermgåpmfbäpömgöäfmgöäfmgöämfgöä

dfngdläfmgöädfmgöäbdrmbgödfmgb

Av Linda - 8 juli 2008 16:11

kom på en sak, såg nyss min statestik på dom som läser min blogg, rätt många faktiskt, men undrar om det är nån som jag känner eller som känner mig över huvud taget, kul o veta, känner du dig träffas kladda i kommentaren då, behöver inte skriva nå speciellt, bara en rad eller två.




Av Linda - 8 juli 2008 16:06

trött idag, sov konstigt inatt..


nåt som är gott o skölja törsten med på sommaren är så klart Sprite så gott.

 brukar inte dricka de annars så speciellt mkt.


Ska städa o packa på vinden idag, kul eller inte..




solen kom fram idag, men han gick lika fort.

hmm.


Av Linda - 7 juli 2008 12:08

Gässsp.


Såg the happening i helgen, blev riktigt besviken faktiskt, men jajja..


Igår var man på Sunne vattenland för andra gången, denna gång med Pär,Linda o hennes två barn Oscar o Julia o Johan såklart.

 Vädret var inte de bästa men skojj var de iaf.

 



Ska snart ta o packa vidare..

regn väder idag urrs urrs.


Skrev för ett tag sedan om att ja ska försöka ändra lite saker i mitt liv, har lyckats införskaffat få se hmm,,1,2, 6 st klänning alla använda, o nån kjol då o då de svåra är o försöka undvika svart, svart passar till allt o ja de täcker de mesta oxå=) men har lyckats hitta några andra färger oxå:))



Gässps, trött sov dåligt i natt, ska kika på lite tv o sedan ringa lite inför flytten o sedan packa vidare.








Av Linda - 4 juli 2008 19:33

Om ni fick beskriva mig med ett ord, vad skulle de vara då? förutom snäll då.


jag skulle nog säga skruvad för tillfället:P


ensam hemma, nyduschad, ska snart käka lite kladdkaka o grädde*mums* en ny favorit som kommit till eller en gammal favorit som åter kommit igen:)


Håller på att packa för fullt.


Flytt bär av den 26 Juli, sen är jag inte längre i Sverige, men alltid tillgänglig via internet o telefon:)



Ovido - Quiz & Flashcards