Alla inlägg under mars 2010

Av Linda - 29 mars 2010 17:47

Katter som vill ha uppmärksamhet


     

  

  

tror de är två riktigt fjäsk katter vi har:))

Av Linda - 24 mars 2010 06:48

Försökte skriva ett inlägg igår men de gick inte, så jag får göra de nu ist om de funkar villsäga.


Igår var de iaf tisdag o då var dagen syrran klarade körkortet, den 23 alltså, tror de e fyra år sen jag klarade körkortet, tror de va den 17 mars.

Stort grattis till marie, de gjord du  bra, lilla syster är stolt:) men ta de lugnt på vägarna nu, de kan va lite ostabilt o nervöst i början.


      hittade ett roligt kort på syrran:)

Av Linda - 21 mars 2010 17:07

jävla skit.


jag har ett tag siktat in min på en jättefin klänning på tradera lite broderad mörkturkos fin klänning som jag tänkte ha i midsommar, tänkte lägga bud i sista minuten som jag brukar göra, men denna gång hade jag nån jäkel efter mig, jag la bud, personen la bud, ja la bud , personen la bud, faan va arg ja blir när jag sitter o planerar o tittar på varan varje dag för att kunna lägga bud o se om nån har lagt över mitt max bud.

Helvetes fan skit, får hoppas att varan inte passar personen som vann o lägger upp den igen, då är det jag som ska VINNA.


Vann iaf en jättefin tunika ifrån Gina i onsdag, söta Johan ska va snäll o betala tills ja fått mina pengar:))




Snart dags för o göra lite kebadsallad till middag.



Jag kom på, nån som såg Körslaget igår?! såg ni vilken fin klänning Gry forsell hade på sig?! försökte leta upp en bild på den men hittade ingen, den var iaf grymt snygg, svart klänning med lite spets här o där:)


Måste bara klargöra en sak, Mora ligger väl knappast i västkusten?! så bak om flötet kan jag väl inte ha, Gry Forsell sa nämnligen att Mora låg i västkusten i Körslaget som visades igår, helt fel.


Ursäkta mitt ordspråk i detta inlägg, men ibland bara kommer de ut, o då blir de oftast såna ord:)






Av Linda - 20 mars 2010 17:32

jag o johan såg på Avatar för nån månad sen, och nu va jag inne o såg att man kunde avatar yourself o såhär skulle ja tydligen sett ut om jag var en avatar.




tyckte de va väldigt likt iaf.:)  

Av Linda - 15 mars 2010 19:28

http://www.youtube.com/watch?v=Ppm6ixva3-I


jag måste faktiskt erkänna att ja älskar denna låt, visste inte att de va måns zelmerlöw som gjorde den men jajja skit samman, gillar låten ändå:)


Helgen var de mkt plus för, jätteskojj var de:) sjöng karaoke för första gången, skojj iaf, tror de va första gången, vad ja minns iaf:)


rätt låt vann iaf på Melodifestivalen, men mkt tjat i tidningarna om att de va kanske fel låt för att den kanske inte kommer komma långt i Oslo, men de var ju svenska folket som var avgörande för att hon vann, så varför allt tjat, jag tror iaf att hon har en chans o vinna, va inte så negativa.


Ikväll är de Saltön,  så alla ni pensionärer,sätt er o titta:) de ska ja gö:) har fått en pik av Johan att det bara är gamlingar o pensionärer som kikar på sånt skit, då sa jag- så du är ihop med en pensionär du:))







Av Linda - 12 mars 2010 06:51

Sitter just nu o käkar frulle, kokt ägg med kaviar och päron/vanilj youhurt o musli o en kopp kaffe.


Ska sedan bege mig o jobba lite:) sedan efter lunch drar jag o johan till kristinehamn sedan imorrn åker vi till Sunne för o umgås o festa lite:) ska bli skojj.


sedan bara en veckas av praktik kvar, sen får vi se, hoppas de blir nåt mer.



Tjingeling

Av Linda - 6 mars 2010 18:57

Blir o kika på melodifestivalen ikväll


Ja vet inte vilka jag hejjar på i andra chansen, tycker årets låtar varit helt ja  inte schlager iaf urs.


Men har fasnat för två låtar och det är

Salem Al Fakirs låt

http://www.youtube.com/watch?v=mBdkdGCqt_w

och Anna Bergendahl

http://www.youtube.com/watch?v=O0qceQIbNoE


inte direkt schlager heller men gillar dom skarpt.



Vilka gillar du??!


Av Linda - 3 mars 2010 18:35

Jag ska fan kämpa.


Nu fick jag papper om att de fattas papper, men har redan skickat in TVÅ kopior till dom, och det är rätt papper, men sedan fattas de papper ifrån Norge, vilket dom redan har fått.


Får fan ringa till dom imorrn o ta till med hårdhandskarna, jag ska ha mina pengar, har tagit fram ytterligare kopior som ja ska skicka in, och markerat där de står. ARBETSGIVARINTYG, hoppas nån av dom där borta kan läsa.



Allt är inskickat flera gånger, jag är trött på dehär.


fötterna värker, jättetrött, måste diska, duscha, göra matlåda, kika lite tv, surfa lite o sedan hopp i säng o sedan upp 6.15 imorrn, urs.


Har en positiv tanke iaf, har evt en liten aning om framtiden;) men återkommer om den saken.










Ovido - Quiz & Flashcards