Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda - 27 oktober 2011 15:39

Jag har tråkigt.

vad gör man då, jo man lockar håret

 

ska fixa lite kassler med chili,champinjoner o råris med rivna morötter till middag, hoppas inte Johan har ätit när han kommer hem bara, han har en tenta idag, eller nu faktiskt, jag är inte så orolig, johan som är så duktig:)


Av Linda - 27 oktober 2011 13:36

idag var ja på netto o gjorde ett fruktkap:)

avocado köpte jag på konsum igår.


  ja ska frossa i avocado och i smoothis

  grön drink i ett grönt glas

avocado,päron,två skivor ananas lite proviva o lite ingefära*mums*

Av Linda - 25 oktober 2011 14:53

yes idag är de tisdag, o ni vet väl vad de betyder??

kl 9 gäller de.

 sista säsongen är de, vad ska man göra när det är slut då?

   

Av Linda - 24 oktober 2011 18:47

Av Linda - 24 oktober 2011 18:40

Älskar denna låt.

...

Av Linda - 24 oktober 2011 10:39

frulle - check


youhurt med hallon, min egen flingmix och lite nötter, o en kopp kaffe gött gött


Vad ska vi göra idag då? har en massa tvätt som ska vikas, som har legat sen förra veckan, måste tvätta också, när jag jobbar verkar de som tiden står stilla för tvättmaskinen och tvätthögen, grrrr, de va en liten pik till dig Johan;)

Ska försöka träna idag också om jag orkar, ut o promenixa kanske också.


Såg en bra film förra veckan då Johan kollade på Skit hockey,

rekomenderar att ni ser den, den kanske inte är jättebra, men iaf sevärd:)


       

Av Linda - 18 oktober 2011 11:20

jag har verkligen inte varit duktig på att blogga, men tror inte drabbar nån speciell ändå.


jobbar o står i, trodde jag skulle få lite jobb i okt, tji fick jag, o glad är jag för det:)) behöver pengar så jag kan köpa julklappar till dom små busungarna där hemma:)) och så att jag kan komma hem och tillbaka:)


Var inne i stan igår o kikade, de var verkligen längesen jag va på stan, har mest varit ute på eurostop o kollat innan, men de va gött o få komma ut lite o kika, hittade en jätte skön tröja, ser ut som man har en halsduk på sig, fast man inte har de,

   bild lånad av Lindex.se

grymt sugen på en svart oxå, men den får vi ta sen, kanske, de var ju lite glitter i den;)


idag blir de jobb 13-20. fast egentligen var det 13-18, men inte klagar man för det:)


nu blir de o käka lite lunch, äggmacka med kaviar, mums


bye


Av Linda - 4 oktober 2011 14:19

 jag är helt värdelös på att blogga så ja sätter in lite bilder istället.


  söta Isabelle o syster:)

   sister and brother :)

  glada flickor:)



  peter o Johan var törstiga på Wild West


  söta kissar:)







Ovido - Quiz & Flashcards