Alla inlägg under maj 2009

...

Av Linda - 30 maj 2009 06:57

Klockan är nu 6:57 och jag är vaken, varför?? jo för ja o Johan ska åka till Kristinehamn idag, men först ett stop i Karlstad, johan ska klippa sig o kolla lite, ska in en snabbis till ONOFF oxå, fråga är vart de ligger nånstans, hmm jajja,


Åter imorgon, kommer nog inte skriva här förrän nästa månad, alltså juni, o ni vet vad de betyder, sommaren, sommaren är här, eller ja den har väl varit här sen april men juni,juli agusti, lallallaa, jajja, morgonpigg ida, konstigt nog, ska dricka upp mitt kaffe o smarra på lite färsk ananas o vattenmelon innan vi drar..




Av Linda - 29 maj 2009 20:14

jag flyter bort, har städat lite idag, diskat, fixat tvätt, städat lite i garderoben fast jag är långt ifrån klar, hängt 2 maskin med tvätt, johan har damsugit o torkat golvet för de kan inte ja göra än, ja kan väl men då går de väl i snigelfart:P ätit middag, duschat i kallt vatten men fortfarande jättevarmt, hmm..

Varit strålande sol här ida, kanske därför de är så varmt i lgh, solen ligger på, nu blir de väl ännu varmare när dom har huggit ner trädet som var vid fönstret, tydligen var de för gammalt eller nåt, vi som tyckte att de låg bra vid fönstret så de blev skugga, men nu är de fullt med sol vid fönstret ist, hmmm.

tog fan en halv dag för dom o få bort trädet, sega normän vettdu.





Av Linda - 26 maj 2009 20:23

blev lite shopping idag, en ny tunika, lila:) och en svart kjol o tre par ballerina skor:)) få se vad man kan hitta på strömmens storcenter imorgon:))


beställde en tunika idag, hoppas hoppas den passar bara, håller tummarna, den va  turkos/svart, hoppas den färgar passar mig, hmm, går allt bättre o bryta mönstret svart svart iaf:)


behöver toppa håret snart, börjar bli lite utslitet, får kanske fixa de när ja kommer hem i midsommar.


Regnade ida, för mig får de regna i två veckor till:)


snart blir de en smarrig daimglass o smaska på:P



Av Linda - 23 maj 2009 20:46

ahhaha roliga frisyrer


vilken passar ja bäst i:P



Av Linda - 22 maj 2009 15:31

näe nu är ja trött på dehär, nu vill ja kunna gå, jag vill springa, jag vill gå ut o promenera, jag vill hoppa, jag vill sova på magen när jag sover, hmm=(






Av Linda - 19 maj 2009 17:12

Mätt o belåten efter en mumsig sallad med ägg och advokado självklart:)


Vad fan står L för?? när ja o johan åkte till Keiser ida( en billig affär om man vill ha sallad/frukt etc) när vi var på väg hem så såg vi en bil med en lapp som de är ett stort L på, denna gång var de dit ritat på ett papper, men har sett flera gånger såna bilar med en skylt på bilens baksida med en skylt med ett stort L på, o nu undrar ja vad sjutton de betyder, har hakat upp mig på de. hmm.



Av Linda - 18 maj 2009 20:05

aj aj aj, har fått ryggbesvär nu oxå urs urs, antagligen pga våran skitsoffa som gått sönder, känns som man ramlar ner i den o kommer knappt upp urs..


Johan kom ett väldigt roligt skämt- ja nu blir du väl sjukskriven pga ryggbesvär, hahhaa jätte roligt skämt, eller inte..hm..


Bilder finns på bilddagboken nu, look for nazlii.

bjuder på lite snaskiga fyllekort:P



Av Linda - 17 maj 2009 19:52

trött o sliten efter gårdagen, känner mig som ett ruttet päron blääÄÄ,


Varit inne i Oslo o kikade, det är ju den 17 maj, tjohoo, guud vad mkt folk det var, bussen in vart full på en gång, bussen hem var lika full.

Kort kommer in på bilddagboken.se till veckan.


Igår var man på eurovison fest i Lilleström, grilla korv o drack gott, så nästa år då måste man bara se de hela Live självklart i Oslo:) trist att Sverige fick så dåliga poäng bara:(


Förra helgen var man i Torsby o hälsa på morsan som fyllde 50 bast.

grilla o spela kubb o spelade burken, minns ni burken?? gud vad kul det är o spela de, de måste vi göra om:) blir som barn på nytt.

drack även gott o var inne i torsby en sväng på lördan o kollade in crusingen, vädret kunde dock varit bättre.


Fundera om ja kanske ska ta mig en tripp hem till Hede nån helg framöver, nån som har lust på en tjejfest då:P


Nu ska ja inta soffan med min avslagna cola o en glaspinne o kika på lite Arkiv x:)


Ovido - Quiz & Flashcards