Alla inlägg under november 2010

Av Linda - 28 november 2010 12:39


mitt hjärta blev inte som de skulle, men jaja


 

    Majsan tyckte ja skulle välja detta kort, så de fick bli så

Av Linda - 28 november 2010 11:51

idag är det första advent.


  


gud vad tiden går fort.


Majsan kom i onsdags, allt gick så himla fort.


Först jobbade jag tis 6-18, sedan onsd 8-20, helt slut efter de, sedan kom syrran på onsda kväll, jättekul att hon kom, torsdag, Halmstad och Ullard, det de var ganska lugnt i Ullared, inte så mycket folk som vi trodde, kunde till o med ta en fika i kafeterian dom gjort, handlade alla julklappar så de känns skönt, lägga sig sent och sedan upp tidigt på fredags morgon för o åka till The Studio i Malmö, blev lite besviken, vi fick göra frisyrerna själva, även fast jag beställt att dom skulle göra de, men jajja, vi sa iaf att detta måste vi göra om, för de va skitkul, ännu bättre med bättre frisyrer, för de blev att man gjorde de vanliga frisyr ändå. Snurra runt i rondeller o ta fel avfart till Mcdonald men vi hittade ändå:)) önskade att syrran kunde stanna minst en vecka, för det gick fort alltihop, plötsligt är hon hemma i Sveg igen, efter mycket om o men med tågresan, men allt var tydligen pga en fågel som åkt in i elledningarna, stackarn.


Jajja, snart åker jag upp till Hede o gud vad jag längtar:)

saknar alla där hemma.




Av Linda - 22 november 2010 14:47

jag vet att vi har varit ifrån varann länge nu, över ett år har gått nu, men jag känner att jag klarar mig utan dig 


ja lovar vi kommer att ses igen, jag vet du har många nya kompisar med många olika smaker, men är inte redo att träffa dom än.


  


Av Linda - 21 november 2010 19:53

Jag vet jag är en liten torrbolle som inte hunnit skriva blogg.


Söndag,om en veckan är det första advent, och jag har inte kollat på någon julfilm ännu, har inte druckit glögg eller pepparkakor ännu, jag måste vara sjuk eller nåt, men idag fick jag lust att se en julfilm, får se om det blir någon sen, jag brukar alltid vilja titta på julfilmer i oktober o längta hem o dricka glögg, men längta hem gör jag ju:) jul i år blir hos pappa med syrran o kanske brorsan ryktas de om, och emellandagarna firas med dom andra:)blir hemma några veckor så man hinner umgås:)

till helgen gissar jag på att det blir julfilm med glögg o en lussekatt*mums* iaf.


Det här med viktminskingen går sakta, sakta men säkert iaf, jag tar det i min egen takt, jag har inte bråttom till något, visserligen ska jag o syrran på the studio på fredag, men man får vara nöjd med sig själv för tillfället:) känner att det är lite mer som ska bort:) till nästa sommar har jag nåt mitt mål iaf, man måste kunna unna sig också, annars mår man bara dåligt om man ska gå runt o vara hungrig hela tiden, det har jag lärt mig, unna sig med måtta, o inte alltid med mat:) kanske med ett biobesök eller en ny topp, eller bara ett besök i Ullared, man måste faktiskt inte shoppa jämt när man är där, kanske bara köpa de nödvändigaste:)


Syrran kommer snart) längtar, på onsdag kommer hon, ska bli  så skojj:)

Ovido - Quiz & Flashcards