Alla inlägg under februari 2011

Av Linda - 25 februari 2011 20:53

farligt god är denna

   mums

Av Linda - 21 februari 2011 17:54

då var dagens andra proomenad avklarad.


Jag fick en stegräknare i julklapp och har börjat använda den, jag försöker gå 10 000 steg varje dag, men när jag inte jobbar så lyckas jag inte komma upp i så mycket, just nu är jag uppe i 8457 steg.



Jag skulle behöva en träningscykeln eller ett gåband, tänk vad lätt de skulle vara och tex tränings cykla framför tv, de skulle vara nåt.


imorrn blir de jobb o ända fram till lördag.


Av Linda - 20 februari 2011 12:46

Helgen har varit lugn, jag o johan har tagit ett filmmaraton


vi såg bla Tomorrow When the war began 



den var överraskande bra, Johan såg framsidan på den o sa, -näe men den kan vi inte se, titta bara på framsidan o vad den har fått i betyg, men de var överraskande bra tyckte till o med Johan, så hädanefter ska johan inte ha förutfattade meningar om filmer.


tycker om såna filmer, som tex, Dawn of the dead, l`m legend, 28 dagar senare,28 veckor senare, nu väntar vi bara på 28 månader senare som kommer 2013.

fortsättningen på Tomorrow When the war began kommer 2012.


Är väldigt sugen på att se the survivior som gick på tv 4 oktober 2009, men dom visade ingen fortsättning bara för att då var det ju svininfluensan o då var det för känsligt för Sverige o visa såna filmer/serier, men nu tycker jag dom kan visa dom.


Jag väntar otåligt.


Annars har vi promenerat, igår och idag, och ikväll blir de ett pass Zumba:) ätit gott skinksnizel med strips o ädelostsås sedan hallonlakris glass ifrån SIA, försökte hitta en bild på glassen men den är alldeles för ny, men den rekomenderar jag, skitgod.*mums*








Av Linda - 13 februari 2011 16:06

Helgen har varit mycket lugn, jobbade igår, känns helt okej o jobba på lördagar, dagen går väldigt fort.

kikade på melodifestivalen igår, Sanna Nielsens låt I`m in love var helt klart bäst.


imorgon börjar man kl 6-13 sedan har jag hittat på en lite suprise till Johan, eftersom att imorgon är det ju Alla dag, det är faktiskt en dag som man ska uppvakta den man tycker om och visa det på ett speciellt sätt. det tycker iallafall jag.





Av Linda - 1 februari 2011 17:44

idag rullande denna ner i brevlådan,

    den satt som smäck  

tyckte den va cool iaf:)


jobb imorrn, jobb på tors, jobb på fre, jobb på lör, me like:))

Ovido - Quiz & Flashcards