Alla inlägg under november 2011

Av Linda - 28 november 2011 17:38

idag är de måndag och inte långt kvar till jul, igår var det 1a advent, o ingen snö.


Längtar till helgen, då åker vi till Vänersborg sedan blir de Idol på fredag*längtar*


Jag längtar till snön, här nere har vi inte fått nå än, men dom där hemma har fått.

Julstädade gjorde jag förra veckan, och nästan slagit in alla julklappar, fattas några att köpa också, nån riktig julkänsla har jag inte fått än.



Är de vinter om det inte finns nån snö? de kännas inte så, känns som sen höst.


I jul åker jag hem, blir kanske hemma två veckor ungefär, längtar efter syskonbarnen och självklart dom andra också:) 

vi får se vart ja bor, i värsta fall sticker ja upp till nysätern o bor med pappsen.

Av Linda - 20 november 2011 17:36

gillar hennes texter skarpt.

Av Linda - 18 november 2011 21:45

jag har kommit på att ja diggar Jessie J

Grym röst


Av Linda - 15 november 2011 15:12

jag vill kanske ha jul snart, vill hem o mysa med mina syskonbarn:)


Vill ha snö iaf, trist när det är kallt o rått ute, rått har de kanske inte hunnit blivit än, men frost på mornarna iaf, skulle vara mysigare med lite snö:)

Så man kan börja kika på julfilmer o dricka glögg o lussekatter.



dagens frukost.

   kommit på att jag är en caffe latte girl:) jättegött


städade lite i förrådet förra veckan och hittade mina efterlängtade örhängen som varit borta sen vi flyttade in i nya lägenheten.


  hittade även en massa halsband o armband som varit borta länge oxå, jag är expert på att tappa bort smycken, hittade även ett par stjärnörhängen som jag inte använt sedan jag blev ilag med Johan:) då blir man glad.


Då är frågan, dagens middag??? ingen aning, ssåå tråkigt o komma på vad man ska äta, urs

Ovido - Quiz & Flashcards