Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

.....

Av Linda - 12 juni 2012 08:30

frukost med RIX FM morgon zoo idag på tv 3, annars på radion när jag åker till jobbet.


när ja va mindre så trodde jag det var morgon sol:) hihi jajja.


hissa o dissa är ju en klassiker, de får man inte missa

skulle vilja hissa o dissa själv varje dag jag också, men när ja väl känner att jag vill göra de och säger att jag gör det när ja kommer hem, ja då har man glömt bort det, för när ja åker i bilen till jobbet får jag många hissar o dissar på känn.


som nu, näe nu kommer de inget.


idag är det många bollar i luften, hur ska ja hinna, tror ja får skriva en lista så ja inte glömmer något:))


morrn morrn.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 14 december 2012 11:12

gaaaah nu längtar ja tills nästa fredag, inte till o jobba men till att åka hemåt, åker till kristinehamn, sedan lördags åker jag vidare mot Hede själv.   varit uppe sedan 9 imorse, åkte iväg o handla lite smink och lite julklappar, varför måste ...

Av Linda - 12 december 2012 10:15

Drömmar, jag älskar att drömma, mina drömmer ser jag som filmer, äventyrliga, drama, action det händer så mycket i dom. Inatt eller imorse drömde ja en riktigt äventyrs film, drömde att jag hade en dotter, jag var jagad av några som ja...

Av Linda - 12 december 2012 10:11

Av Linda - 30 november 2012 12:53

btw. im back. :)

Av Linda - 30 november 2012 12:52

älskar denna låt med Darin

Ovido - Quiz & Flashcards