Alla inlägg under juni 2009

Av Linda - 29 juni 2009 12:54

jag måste vara den mest otursamma personen i världen, att allt ska hända på en o samma gång, sk't,f'n.


var till tandis idag, trodde de va en visdomstand som kom med icke icke, de va att ja måste göra en rotfylling, o de de kostar pengar pengar,o de säg göra ont ont, värre än o dra en visdomstand f'n,h'lv'te

har haft ont en veckas tid nu, huvudvärk, tandvärk, svårt o sova, svårt att koncentrera mig.

nu känner ja bara skit skit skit.

vill lägga mig under täcket o inte komma fram..*tår*


o dom där j'vla kryckorna oxå, f'n.




...

Av Linda - 19 juni 2009 14:48

ja glad midsommar på er då.



Av Linda - 16 juni 2009 18:47

hmm jaha o ja som hade börjat räkna ner, blev 6 veckor till med sjukskrivningen, sk*it f*n h*lvetes f*nskap

hmm..


frissan blev ja helnöjd med iaf, vet inte om ja passade bättre i den förra men man vänjer sig, bild kommer upp nån gång framöver.


har fått tandvärk, aj aj aj, urs urs, 




Av Linda - 11 juni 2009 23:14

tjohoo.

Är hemma i Hede nu.

Gött o sova i sin egen säng,men imorrn blir de hos A och P ist.

plock plock plock, blivit en del plockande, hjälpt till o torka skåp och hunnit vara i nysätern o sett ombyggnanden, nice nice:) fixat mina grejer oxå.


Trött, ska sova nu, men kanske återkommer nå mera en annan dag;)

Av Linda - 8 juni 2009 17:05

Av Linda - 8 juni 2009 16:30

tjohoo alla glada o alla andra där ute.


måndag idag,

imorrn ska katterna vacineras.

onsdag åker ja hem, kommer tillbaks på söndag, lördag blir de fest:)

sjukhusbesök måndag. sen vet ja inte vad som händer under veckan, sedan midsommar, åker hemåt igen då:) grillnig o umgås med nära o kära:)


Kommer kännas konstigt att åka hem nu, pappas hus som varit vårat hus ska nu byta titel till Peter o Maddes hus, kommer kännas jättekonstigt, önska ja kunde sova en sista gång innan allt flyttades men de hanns inte med, men de blir en sista gång i min säng iaf:) i mitt rum, sedan blir de Isabelles rum:)

sedan får man väl bo i gästrummet dom ska fixa nångång, annars hos brorsan, de märks.

På nåt sätt kommer de väl alltid att vara pappas hus för mig:)

Ska upp o packa mina prylar o slänga de onödiga.







Av Linda - 5 juni 2009 19:03

Tycker det är tråkigt att komma på en rublik så mina rubliker består av ...... om ni inte redan märkt det:)


Jag har kommit på eller märkt att, jag brände mig i början av maj och den färgen har stannat kvar, sedan brände jag mig igen förra helgen, armen,bröst,och ansiktet och ja ,det är fortfarande kvar, så nu är ja inte lika blek som ja brukar vara, färgen brukar alltid försvinna åt mig, men den måste väl ha kommit på att den vill stanna, o glad är ja:) tycker det bara är trist att benen aldrig får färg o där får ja väl kleta på lite brun utan sol ist.


Längtar till nästa helg, längtar också till v 31 då de blir kryssning o sthlm, skojj skojj.




Av Linda - 4 juni 2009 18:32




Trixa lite.

Ovido - Quiz & Flashcards