Alla inlägg under februari 2010

Av Linda - 27 februari 2010 15:32

Igår kom mitt paket som låg o väntade på mig:)) mkt mkt nöjd blev jag, förutom den dimrosa toppen som ja blev jättebesviken på, den va jätte lång o den va verkligen o inte som på bilden, tror de hade kvittat om ja hade tagit en mindre storlek, jajaj ja får drömma om att ja har den på mig o tänka så ist:) väskan blev ja supernöjd över också:)



Kikade OS inatt, men råkade somna så johan väckte mig o sa att dom hade tagit guld, 2 minuter efter dom hade gjort de, hmm jajja fick se reprisen idag, o ikväll blir de herrarna, hoppas hoppas på brons, gö de ni med:)


måste tyvärr faktiskt erkänna att jag har kikat en del på OS o ni som känner mig vet att ja inte är så sport fantast precis, men men skenet kan bedra, men kollar inte på allt bara de som råkar komma när ja sappar mellan kanalerna.)hehe.


Håller på med middan,. potatisgratäng med morötter i o älgkotletter o bea, mums o lite grön sallad såklart:))



Bye Bye



Av Linda - 24 februari 2010 18:43

Käkade tacos ida o johan hade köpt jätte goa taco chips till.

rekomederar varmt att ni testar dom.


  


inne på tredje dan av min praktik, de går jättebra, trivs, men fötterna behöver jag snart byta ut, nån som vill byta?, inte så mkt ont i knäet  iaf, trodde de skulle vara värre, känner att hela kroppen är öm när ja kommer hem, blir ett varmt skönt bad snart, sen dega framför tv o sen upp halv 7 imorrn igen, ska bli riktigt gött med helg sen, tror jag kommer njuta mer nu när man har nåt o göra om dagarna.



Mirre är jättekonstig, när jag nyser så mjauar han, när jag hostar då mjauar han, får faan inte göra nåt för han, de är som att han säger åt mig o sluta?! hmm.


Dom har kommit på ett bra knep för o väcka oss på mornarna också, vi sover med lampan på i vardagsrummet, o dörren till sovrummet öppen lite på knänt, o när dom vaknar o vill ha mat, så stänger dom dörren till sovrummet o då blir de aldeles svart i rummet o då vaknar jag, de är som att dom vet att ja vaknar när dom stänger dörren??!!






Av Linda - 22 februari 2010 19:18

http://www.youtube.com/watch?v=iTy4BcVLRjI&feature=related


gillar denna låt skarpt:)




Håller tummarna för curligen i OS nu.

gör de ni med.




Av Linda - 16 februari 2010 17:53

snart ligger detta i brevlådan o väntar på mig..

Längtar.


Får se om färgerna passar mig.


   

Bilderna lånad av Halens  


  

Bilden lånad av H&M

Av Linda - 15 februari 2010 19:58

trött, Gäässp


  


Idag har jag fixat praktikplats, jag börjar på måndag, inte världens bästa jobb men de duger åt mig iaf:) de blir lite erfarenhet på CVt om inte annat, o de är alltid bra:)







Av Linda - 14 februari 2010 15:45

Idag är de alla  s dag.


jag o Johan firade lite igår istället, eftersom vi ska upp tidigt imorgon.


trerätters var de som stod på menyn.


smakrika räkor med salladsbädd med limesås

     


fläskfile med cocktailtomater, mozarella, hasselbakspotatis och beasås och sallad


    


choklad trifle med nötter

  


ja säger bara mums mums mums,


idag blir de Lax:) *mums* sedan ska vi kika på National Tresure 2 Hemligheternas bok.



Såg förresten Avator i Torsdag, det va efterlängtad, bra platser på bion och lite folk, precis så man ska ha de o en godispåse o en loka:)

ja säger bara -effektfullt och en upplevelse, va inte riktigt vad ja trodde, men blev inte besviken iaf.)



Hoppas ni får en trevlig alla hjärtans dag:) även för er som inte har nån:)

Av Linda - 12 februari 2010 21:46

Fredag.


trött.


Ullared.


pizza.


dusch.


packa upp lite.


lets dance.


o lite annat som ja inte orkar skriva:)


imorrn blir de o städa kanske, o tvätta, blir iaf en lördags promenad, som har blivit regelbundet:) de går sakta men säkert framåt:))

.........


Lasse, Lasse, Lasse, kommer sakna dig:/ urs.



Av Linda - 5 februari 2010 16:35

Idag är de ingen vanlig dag för det är Noras födelsedag, 7 år, gud vad tiden kan gå fort ibland:)

Fasters busunge:) Ha en toppen dag.


  

Ovido - Quiz & Flashcards