Alla inlägg under december 2010

Av Linda - 12 december 2010 12:09

tredje advent idag.

gud vad december har gått fort, tiden bara rinner iväg.

december är den månad som går fortast.


  



På lördag nästa vecka åker jag till kristinehamn, sedan åker jag till sveg på söndagen, sedan till hede på måndan, som de ser ut nu, ska jobba hela vecka, ska börja städa på jobbet så de blir jag som öppnar, lite nervös, sedan har jag stängning på fredag, måste plugga också o hinna göra ett prov i matte, sedan packa inför 3 veckor.

slå in alla julklappar också.fullt upp.

Av Linda - 11 december 2010 21:34

För er som inte sett Harry Potter, så rekomenderar jag att se alla delar sedan se den sista delen, Harry Potter and the deathly hallows


 vi såg den på bio förra veckan, väldigt olika från dom andra, men måste nog ha sett dom tidigare delarna, för o förstå denna del, ett ord räcker, mäktligt:) längtar till sommaren då andra o sista delen kommer ut, blir bio på den också då:)

  

Av Linda - 10 december 2010 13:36

Nu bjudar jag på för och efter kort.


johans kommentar för de första kortet var- ser ut som du käkat 40 muffins eller nåt:) men jag skyller allt på kryckorna, blir en deppig period när jag går på kryckor, tyvärr, nu ska jag se till att hålla mig under en viss vikt.


  minus 10 kilo          


mer ska ner, 10 kilo till iaf.

jag har inte bråttom, tar det i min egen takt, men till sommaren ska jag ha uppnåt mitt mål:)




Av Linda - 7 december 2010 12:11

julkänsla på hög nivå:)

älskar denna låt.


Nu längtar jag hem

julmusik till frukost, julmusik i bilen, julmusik på radio:)

man kan tro att ja borde tröttna fort, men nopp inte än, kanske nån dag efter jul, men då är det lugnt, då har julen varit:)


Av Linda - 7 december 2010 10:49

Nu börjar nedräkningen, om 11 dagar är jag hemma i Hede, tjohoo, om 10 dagar åker vi till kristinehamn, om 9 dagar jobbar jag min sista dag för 2010.


längtar efter dessa små söta barnen:)

  



på fredag är det idol final, det måste man se, vem vinner, Jay eller Minnah:) spelar ingen roll, dom är lika duktiga båda två.

Av Linda - 5 december 2010 21:16

  


andra advent idag.


idol på scandinavium i fredags, mäktigt var det, coolt:) måste dit nästa år om de blir.


gud vad tiden går fort.

Ovido - Quiz & Flashcards