Alla inlägg under januari 2010

Av Linda - 29 januari 2010 16:42

Skulle bli jätteglad om ja fick lite kommenterar nån gång, gärna från dig som ja känner, och från dig som ja inte känner   för varje kommentar blir de en liten smiles i nästa inlägg, om de nu är nån som kommenterar  



  

Av Linda - 28 januari 2010 20:53

Ibland vill ja bara skrika

 

 

 

  

Av Linda - 27 januari 2010 14:46

ännu en värdelös dag som gått till spillo.




trixa lite på picnik


  

  


  




Av Linda - 25 januari 2010 13:30

Kikade på RAD filmen igår medans Johan kikade på Handboll, såg klart resten idag, I like that movie:) kikade via youtube, eftersom att den filmen verkar inte finnas nånstans:/


http://www.youtube.com/watch?v=JMeD9nrpfeY


sugen på o se Silverfang oxå, få se om man kan få hem den filmen, eller om man kan kika på youtube




Och idag är de den 25 januari, men de känns som de e tisdag eller varför inte söndag, men det är iaf månda den 25 vilket betyder, grattis Peter hoppas du får en trevlig dag:)

  

Av Linda - 22 januari 2010 18:14

nu fick ja en liten sol i min tillvaro.


En av mina favvo filmer visas ikväll på 1an, You got Mail, o du, du slipper den förbaskade reklamen   rekomederar varmt för er som inte sett den.


     

http://www.movieprop.com/tvandmovie/reviews/youvegotmailmerchandise.htm



vilket patetiskt liv ja måste ha..



Av Linda - 22 januari 2010 16:27

Lägger in ett kort på oss syskon


  

visst var vi söta  




då man var liten, då livet var så mkt enklare, man slapp tänka på räkningar, man slapp köpa mat,etc, önska man kunde gå tillbaxs till den tiden bara för en liten stund.



Av Linda - 21 januari 2010 18:13

Gratulerar Pappa på din födelsedag.




  


Ja citerar från syrran sida.


Du finns alltid där när jag behöver dig. Du är en källa av styrka och vägledning. Med dig känner jag mig trygg. Kanske borde jag berätta för dig oftare hur mycket jag uppskattar dig,men du är den jag älskar. Du är ljuset i mitt liv.

 

 

Vi är tyvärr väldigt dålig på att visa känslor i vår familj, iaf vad jag tycker, tycker man borde visa vad man tycker o känner, oftast blir de negativa man visar, tex när man bråkar, önska man kunde via de posetiva lite mera:)


Lättar att skriva de i ord, kanske ett steg i rätt riktning.

 

 

 

Av Linda - 20 januari 2010 14:13

Är så jävla less nu, förbannad o lessen, att de ska ta nån jävla tid o få pengar.

Har inte fått ett jävla korvöre sen augusti.


Fortfarande förkyld, ringde sjukhuset o ville ha hjälp men dom typ sa- men de är bara o härda ut o låta de ta sin tid, ingen hostmedicin kan du få om du inte har hostat konstant i 5 veckor, för ta den receptfria på apoteket, de som knappt hjälper.


Ringde o avboka sjukgymnastiken imorrn o sjukhuset för o hämta min skena, för jag är ju fortfarande jävligt förkyld,


Nu är ja förbannad. ååhåfgpåhjrnfdälxfdm






Ovido - Quiz & Flashcards