Alla inlägg under juni 2008

Av Linda - 19 juni 2008 10:27

idag åker vi hem..

ska fira midsommar i Hede, ska bli skönt o komma hem, även fast man var hemma förra helgen, alltid lika kul o komma hem.


Denna vecka har då gått snabbt.


Var in till Karlstad igår, shoppade lite, lyckades hitta en ny bh och ett linne o sedan handla lite mat, släppte av majsan så hon fick åka vidare med morsan till Torsby.


Håller på att tvätta för fullt, sedan blir de o diska o stryka tvätten o packa.

Är trött*gäässp*



Av Linda - 16 juni 2008 20:17

Helgen var skojj, gött o va hemma lite, hade lite tjejfest i lördags, tack tack tjejer de va riktigt roligt:), men vi skulle nog stannat hemma istället för o dragit vidare.


Majsan följde med mig hem, åker te karlstad o shoppar lite på onsdag sedan drar hon vidare te torsby, sedan drar vi vidare på torsdag eftermiddag te Hede för o fira midsommar.





..............




R.I.P Lisa Tagg, hoppas du har de bra uppe i himlen med dina syskon.

Man blir helt stum o skakis när man hör något sånt, man vet inte vart man ska ta vägen, urs urs.



Av Linda - 12 juni 2008 16:11

going home.


japp åker snart hem, efter mkt om o men o tjat o bråk o missförstånd, men de löste sig till slut, allt som behövdes var lite prat, jajja..


Planerna är att vi ska ut på lördan, ska bli skoj,j bara vi tjejer:)




puss o kram o allt de där


...

Av Linda - 10 juni 2008 10:42

kom på, berättade inte klart berättelsen om hur min balkong blev "städad" eller ihopplockad, visade sig att de  va nå målare som tydligen skulle måla om fönsterlisterna o sånt, men fel o inte informera de innan då, så man vet att man ska ha nån på sin balkong.

hmm..


Av Linda - 9 juni 2008 16:03

Blir som ett stort frågetecken ibland, dom flesta jag känner vet vad dom vill, jag vet inte ett skvatt, gjorde lite intressetest på Ams sida idag, men de blir alltid lika, men när jag går igenom så hittar jag inget som direkt fastnar för mig.


När får jag mitt kall i livet??!! lika förvirrad som för tre år sedan.


För tillfället så får jag ta de som finns o tjäna pengar istället o sedan fokusera på de jag vill göra i livet.


Om nån vet nå bra sidor med intressetest o sånt, skicka gärna.



Av Linda - 9 juni 2008 12:13



 Bakade lite muffins igår, eller cup cakes som dom heter, tog med dom på jobbet o sa hejdå, snart sommarlov så.



Av Linda - 3 juni 2008 19:32

åhh, ja blir så störd på folk som vinner pengar som redan har en miljon i fickan sen förut, varför kan inte "vanligt" folk vinna pengar för..


åhh blir så störd urrs..



Sitter fortfarande o väntar på när min tid kommer, undrar bara när den kommer..hmmm


??

Av Linda - 2 juni 2008 20:14

När jag kom hem från jobbet satte jag mig datorn en sväng, såg ut över balkongen en snabbbis, o då såg jag, nån hade städat våran balkong eller städat o städat, typ plockat ihop alla grejerna i en hörna, ja trodde de va johan men han säger att de inte var han, om han nu inte luras som han brukar göra ibland, men icke, o va faan vem går in på en annans balkong o plockar ihop grejerna i en klunga o lägger ut mattorna som låg på golvet  över balkongräcket, hmm, helt stum.


Hoppas det är johan som luras men om inte, ja, va är de för folk som går in i andras balkonger o fixar till o sedan går iväg, vi bor ju på bottenvåningen så ner till marken från balkongen är ju nån meter, så nån hade ju lätt kunnat hoppa in.. hmm..


jajja.


Igår "slirade" jag, jag hade råka spilt vatten på golvet o sedan när jag skulle gå så slirade jag på ena foten o tog emot med den andra o lyckades på nå vis göra nåt med mittersta tån, vet inte vad den tån heter så de får heta mittersta tån=) fick skitont o skrek o hoppade på ett ben, kunde ju inte hoppa med de som de gjorde ont.


så idag är min tå blå o alldes röd o svullen, mördbulat eftersom ja jobbade idag, fick heta halta lotta idag, får göra de imorgon också eftersom jag ska jobba då också, hoppas tån mår bättre då.




Ska se klart på Pirates Of The Caribbean 3 idag, sedan sängen, upp kvart i 6 imorrn ju.



Ovido - Quiz & Flashcards