Alla inlägg under april 2011

Av Linda - 15 april 2011 13:36

kolla in världens sötaste gardiner, eller har jag fel, de tyckte iaf jag.


:)


   

bild lånad av Jotex.se   

Av Linda - 12 april 2011 12:09

idag blir de jobb 13-18:15, blir några timmar iaf, sedan jobb till på fredag, sedan jobbar jag måndag sedan tar jag påskledig o åker hem..


gud vad jag längtar, kramas med Tindra o Isabelle o Nora såklart:))

Blir i nysätern några dagar sedan i Hede också så jag hinner mukas med barnen, o peter o madde o mamsen såklart:) 

blir dock kanske inge skoteråkning, men det gör ingenting, huvudsaken att man hinner umgås lite:)


Jag hade faktiskt en tatuerings tid i påsk, men var tvungen att avboka den, hittar f**n ingen bild på kattskrället, ville ha ett motiv på gamla katten Rex:(( får ta o leta o leta tills jag hittar en bild:) o boka en ny tid då.




Av Linda - 7 april 2011 20:38

Denna kommer jag att drömma om framöver, såg den fanns på Ullared men den är slut.:(((


 

 bild från http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/     


Hoppas dom tar in den igen, så ja hinner köpa innan den tar slut. en riktig Linda tröja:) hade velat haft en i svart.

Undra om den finns att köpa nån annan stans?! hmm.


Av Linda - 3 april 2011 15:31

what the f*ck


Har börjat kika på serien The walking dead, skit bra serie, synd att resten av serien kommer inte förrän i oktober, f***n.




Idag är de min vilardag, ska käka nachos till middag, o kikar film o bara ta de lugnt.


skit väder ute så då får man sitta inne o mysa:))

Ovido - Quiz & Flashcards