Alla inlägg under juli 2007

Av Linda - 16 juli 2007 16:33

Ja så var de måndag igen, länge sen jag skrev nu, vet inte riktigt vad jag ska skriva, har jobbat i 3 veckor snart, inne på min tredje nu så, sedan ledig två o jobba två.


I fredags var de fredagen den 13 e, gissa vad som hände då?  kikade på fredagen den 13 e naturligtvis, kikade på 5 och 6 an, helt okej, men 6an var nog bäst.


Sedan lördan tog vi en tripp in till karlstad, shoppa lite o sedan bio, visste inte riktigt vilken vi ville se, Pirates of the carabeen3 eller harry potter eller transformers, o de blev transformers, dom andra får vi väl ta en annan gång=)

Måste faktiskt säga att den filmen var verkligen mäktligt bra, rekomenderar varmt, en sån film som måste ses på bio.

Sedan när filmen var kvar så upptäckte vi att de va spöregn ute, trist för innan var de ju rätt fint=( o klockan var efter middagstid så vi visste inte vad vi skulle käka, så vi tog en sväng till "Galna Tuppen" o beställde nachos, såååå grymt gott.


Sedan på söndan vart de städning på gång, tog typ hela dan, hade nämligen en jätte spindel som vi hittade i veckan som vi skulle ta dö på, men hitta den tyvärr inte, hoppas de inte är kvar, letade över allt så, jajja, den va den största ja någonsin sett lite större än en femkrona, bläääÄÄ såg inte svenska ut iaf.





Solen börjar komma hit också, bra men trist nu när man jobbar.





Av Linda - 2 juli 2007 12:07

Ja då är man hemma igen, för precis en vecka sedan så åkte jag o Johan hem ifrån Halmstad, har varit där i över en vecka, det var hur gött som helst o komma bort.

De hände en hel del under den tiden där nere, drick ett glas vin sisådär varje dag:P, spelade golf, biljard, krogrunda, gått på stranden i tylösand, har fått sett en del av stan, badade, kunde dock badat mera, men vädret va inte de bästa, men man kunde ju ha roligt ändå.

Längtar faktiskt tillbax ibland:)

Bilder kommer upp också=)


Ja nu är man hemma som sagt, fick samtal från chefen förut, hon ville att jag skulle jobba hela denna vecka, o naturligtvis tackade man ja, fick höra att jag fick mera timmar under mina veckor som jag ska "sommarjobba" också alltid bra med extra pengar, de tackar man inte nej till, det är nåt som alltid behövs.


De kändes gött o komma hem men ändå trist, gött o komma hem för att över en vecka tillsammans med sin syster o hennes pojkvän kan vara för mkt men ändå inte, de trist är väl att man längtar tillbaka lite?! hehe och att när man kommer hem då får man ju fortsätta me de som man gjorde innan, o de var att söka jobb, eller med andra ord bara sitta hemma, o de är något som har blivit en vana för mig tyvärr, inget jag prioriterar precis, men gött nu att ja ska jobba i 3 veckor framöver och två veckor igen lite senare, men vad händer efter de då? måste hitta ett jobb..


Mitt nyårslöfte går sådär också, ibland går de hur bra som helst, men nu under Johans semester har man liksom tagit semester från de också, o det är inte bra, får sätta igång igen när jag börjar jobba, satsa, satsa.


Hämtade katterna från kattpensionatet förut när vi kom hem också, dom har blivit så stora och tjocka, eller så är de bara att man har varit van o se festis, syrrans katt. mycket gosigare har dom blivit iaf, o de är något som jag tycker om=) gosiga katter:)



Ska skriva nu då, hmm återkommer:)

bilderna kommer när jag har hittat dom:)

Lyssna lite på lugna favoriter i istället.





Ovido - Quiz & Flashcards