Alla inlägg under november 2009

Av Linda - 23 november 2009 13:54

snart bara en månad kvar till jul, hoppas tiden går fort, november har inte varit nån bra månad.


måste ju pynta bloggen lite, önska dom hade lite mer grejer så man kunde fixa lite mer efter sin egen stil.


Av Linda - 20 november 2009 19:04

Ja nu har man tagit svin-sprutan, va lite tveksam om man skulle ta den eller inte, men nu är de gjort iaf, eftersom både jag och johan är i riskgruppen så tänkte vi att lika bra o få de gjort, men de känns fan som man blivit skjuten i armen, öm o känns svullen fast den inte är de då, hoppas det är bättre imorgon.


Ikväll blir de fredagsmys, idol o kladdkaka med grädde.


Av Linda - 16 november 2009 22:46

måste bara kommetera min nya presentations bild, det är ingen stor bula jag har på vänster sida, det ser bara ut så när ja har huvudet så sniskan o sen är de håret som gör att de ser ut så, förutom de tycker ja bilden va rätt okej:)


om de är nån som hade nån kommetar om de:) på den förra kortet såg ja tydligen ut som nån som skulle till blåkulla, av nån konstig anledning.:P


Av Linda - 16 november 2009 13:41

Måns o agnes- all I want for christmas is you



Jag vill ha JUL nu.


Snö,pepparkakor,lussekatter,glögg, familjen, janssons frestelse, prinskorvar, julmust, mys mys åhh ja längtar.


ja vet inte riktigt hur ja kommer hem denna gång men de ordnar sig.


Julfilmer ett MÅSTE


Miracle on 34th Street

Jack Frost

Polarexpressen

Elf


och många många fler.

Tycker faktiskt att You got mail passar bra till julen, kärleken o värmen.


Nån som har fler som är ett måste.?


Mitt liv är rätt tråkigt o patetiskt just nu, men ja kommer snart på fötterna, inkomst är fortfarande noll noll noll, det är därför ja inte orkat blogga, har inte mkt o säga om min vardag, den är rätt tråkig nu.



Syrran, hoppas du haft en trevlig helg, att han varit snäll mot dig:)











Ovido - Quiz & Flashcards