Alla inlägg under mars 2011

Av Linda - 23 mars 2011 17:48

bloggtorka, ja de verkar så.


melodifestivalen har redan varit 

jag hejjade iaf på 

 men den vann tyvärr inte,

tyckte Linda Bentzings låt var bra, även Sanna Nielsens låt.


Nu är jag lite piggare, tog en liten power nap för en timme sedan, började 6 imorse, sen har den där jäkla urinvägsinfektionen hittat tillbax.


Nu blir de jobb ända fram till lörda då jag jobbar 8-20, money money money:)


Hmm nåt mer jag måste uppdatera, Färgade håret för nån vecka sedan, de blev mörkbrunt med röda slingor, men de röda har börjat försvinna lite, förstod nästan att de skulle göra de men ville ändå testa o se, vill så gärna ha röda slingor, men men, kanske blir bruna slingor sen ist.


Min träning går sådär, upp o ner, just nu upp, promenader varje dag, gärna två, sedan 3 pass med zumba,situps. och är duktig med att hålla 10 000 steg på stegräknaren, idag blev de 14 654 steg, väntade på att Johan skulle hämta mig ifrån jobbet så jag tog en extra runda, började gå hem så han fick hämta upp mig efter vägen istället på jobbet.


Ikväll blir de bara lugnt, en dusch o kanske en bra film


btw, jag älskar Katy Perrys röst







Ovido - Quiz & Flashcards