Alla inlägg under oktober 2010

Av Linda - 12 oktober 2010 20:25

Av Linda - 12 oktober 2010 13:18

Helgen blev väldigt överraskande.

meningen var att vi skulle till kristinehamn, men de blev sthlm för hela slanten, kryssning med Birka paradise med andra ord, med trevligt sällskap, peter o madde o älsklingen:)Tack för en trevlig resa:) sedan bodde vi på vandrarhem i solna, inget jag rekomenderar, nästa gång tar vi lyxhotell för hela slanten istället, kanske inte lyxhotell men hotell iaf:))


blev inte många kort knäppta för kameran gav upp, enligt madde hade bäst före datum gått ut, med tanke på att jag knäpper så mycket kort så sa hon att jag hade förbrukat alla kort:), hmm, hoppas den laddar om sig så den kan börja funka igen, annars måste jag köpa en ny:((


nästa gång kanske det är du o jag madde som får överraska med en kryssning:P


 

 

 


Nu längtar jag till jul, inte direkt till julen, utan efter familjen, blir hemma nån vecka förhoppningsvis, då ska jag njuta, längtar efter barnen, tindra, isabelle, o nora:))

Ovido - Quiz & Flashcards