Alla inlägg under oktober 2009

Av Linda - 25 oktober 2009 16:19

söndags idag.



ensamm mamma söker kl 20.00 sedan blir min film Love Actully,  ja bara älskar den filmen, så har ni tråkigt ikväll kan ni kika på den, på tv 3 kl 21.00



Näe nu har ja tröttnat på min frisyr, vet hur ja vill ha de men måste låta den jäkla luggen växa ut först.


Av Linda - 22 oktober 2009 16:09

Vill Ha..


 

 

Av Linda - 22 oktober 2009 14:51

Sitter o diggar musik.


katterna sover, den ena på golvet o den andra på torktumlaren:)


Nu har ja blivit tradera nörd igen, har lagt ut kanske 20 varor, här ska tjänas pengar, eller ja lite fickpengar kanske de blir, beroende på vad folk lägger för bud:)


Även lagt lite bud på lite filmer som är ett måste.


Snön, snön ja än så länge finns de bara i mitt huvud, drömtänkande:)


Har även börjat lyssna på lite ***musik,*hehe* lite tidig jag, men ja vill ha vinter o jul nu, ja vill kunna gå ut på en promenad o känna snön mellan mina fötter eller skor ja, o kunna gå o känna kylan o snö lukten o bara njuta:) MMM



A o P åker hem nästa vecka, jag blev oxå sugen så ja ska åka med dom hem, tar tåget till Vänersborg sedan åker ja med dom:)



Hatar Akassa, får nog kanske vänta till efter jul tills mina pengar kommer, vad ska ja leva på i 4 månader då? får leva snålt, men tyvärr så är man redan van vid de.




Tjingeling plingeling.:))


Ja blir på så bra humör när ja lyssnar på *** musik.

Blev kanske lite gladare när mina kläder kommit som ja beställt.

Rödrutig kjol med svart tröja med fransar, jätte nicigt:) de är 100% jag.






Av Linda - 17 oktober 2009 21:26

Jag hejar på Team Amy, asså Caroline Af Uggla hon har nog inte alla bestick i lådan, eller så har hon de, ja hon e ingen favorit för mig iaf.

Tyckte Team Andreas kunde varit kvar lite längre.


Kattterna har tagit kväll iaf, men vi blir nog uppe lite till, ska kika på lite film o mysa.



Av Linda - 17 oktober 2009 14:18

Ja igår kom första snön hit.

Så glad ja blev, ja har verkligen längtat efter snön, men som vanligt så försvann den lika fort.

Hoppas de kommer mer snart.


 


Kikade på idol igår, tyckte faktiskt fel person åkte ut.


Sedan kollade ja på Idol eftersnack på tv400 o ja , vad ska man säga om de, töntigt o väldigt rörigt måste ja faktiskt säga.


Jag har fått ont i svanken, inne på tredje dagen nu, sova går knappt, ligga på mage går till en viss del, tills man ska vända sig då blir de att man skriker innombords för de gör så jävla ont, ligga på rygg är inte så mkt bättre, tror de beror på en övning ja gjorde hos sjukgymnasten, får se om ja kan göra mina övningar som ja ska göra hemma, värst är på nätterna, dagarana gör väl helt okej, bara ja inte vrider på kroppen så. hmm


Näe nu ska man  kanske ut på en höstpromenix o se hur de går.



Av Linda - 14 oktober 2009 16:13

Gässssp, uttråkad..


 

 

Av Linda - 13 oktober 2009 17:11

Lånad av MelieF
                                                  


 


   10 Saker ni inte visste om mig.



1.
När jag var liten vill jag ha blont hår och glasögon, blekte även slingor vid ett tillfälle.


2. Jag har fobi för fötter, mina egna går bra men andras näe urs


3. När jag var liten ville jag bli sångerska som tex Mariah Carey eller Celine Dion


4. Jag biter otroligt nog inte på mina naglar.


5. Jag har en brevvän som jag haft kontakt med sedan 5-7 år tillbaka.


6. Jag har inte börjat pensionsparat än, kanske dags för de snart.


7.  Jag älskar julfilmer.


8.
 Jag tankar helst inte med kort när ja tankar bilen, kort brukar inte vara min bästa vän.


9 Jag älskar överraskningar, men de gör väl alla:)


10. Jag har haft ett antal mardrömmar om att tappa ena framtanden och sedan få panik och försöka få fast den, så när jag förhoppningsvis inte tappar framtänderna så har ja redan bokat en tid hos en tandläkare, om de värsta skulle inträffa.





Av Linda - 13 oktober 2009 15:17

börjar bli lite lat med o blogga, måste bli bättre på de,


ja börjar med en tyst minut för Stephen Gately som var med i pojkbandet Boyzone, lyssnade mkt på dom när ja va mindre, o tycka alltid han hade en sån fantastisk röst, o när Johan berättade att han hade dött blev ja alldeles Vaa?


 




Boyzone no matter what


Det är min favoritlåt.




Idag är de den 13 oktober och Anna Grindes Födelsedag så ja säger ett stort Grattis till dig:)) present och ett besök blir i november:)


ikväll är de frustrerade fruer och Hells kitchen.


Imorrn ska ja till AMS på nå möte, och sedan till sjukgymnasten och träna lite, o hoppas läkaren ringer snart så ja får svar.








Ovido - Quiz & Flashcards