Alla inlägg under augusti 2012

Av Linda - 11 augusti 2012 16:45

Har kommit på att jag skriver nog en gång i månaden, hmm måste bli bättre.


När man är ensam hemma passar man på att göra sånt man inte hinner eller orkar göra

så idag har jag diskat, damsugit, eller försökt för när jag skulle ta vardagsrummet så strejkade damsugaren, får ta o köpa en ny, sedan så torkade ja golvet, så gott de gick i vardagsrummet iaf,

håller på o tvätta också.

lyckas alltid göra tråkiga saker när man är själv, 


En sak som det är länge sen jag gjorde är o kika på Sex and the city, det var hundra år sen känns de som, så denna helg blir de lite Sex and the city maraton, har alla boxar hemma, älskar den serien, det är inte bara sex o snusk,, för mig är de även massa skratt o gråt ibland,


kanske ska försöka hitta på nån middag, men vad, hmm trist o äta själv,

inge sällskap av katterna blev då inte dom bara sover, o sover  o sover,hmm





Ovido - Quiz & Flashcards