Alla inlägg under november 2008

jaa

Av Linda - 29 november 2008 10:30

jaa ni kan ju gissa varför jag är glad idag:) tjohoo.men kan tyvärr inte springa ut av glädje, min kropp är väldigt sliten, slutade 3 igår, jobba idag oxå, men imorrn ska jag julstäda, kanske tar ett skutt då:))Fått mkt beröm på jobbet hur duktig jag är:) Linda är flink:P

Av Linda - 27 november 2008 08:19

aj aj aj aj, jobbar dubbelpass för fullt, har så ont i fötterna så de känns som dom går av, ska jobba lunch ida sedan får ja vila lite, tills morgon, ajajja nån som vill låna ut sina fötter till mig? mina är för utslitna.



Av Linda - 25 november 2008 15:02

if I were a boy- Beyoncè


dricker juice o smaskar på advokado


strax jobbet.


fortfarande ingen snö.



Av Linda - 24 november 2008 15:13

Ingen snö ännu=(( urs urs.


Sitter o surfar lite o lyssnar på the voice på tv`n,något som ja alltid gör, så skön musik där.


Ska strax dra o jobba lite, trist för nu har emma flyttat hem igen, hoppas vi ses igen:)Om inte annat så ses vi på bröllopet när nu de blir:)*hehe*


kallt o rått är de ute iaf=(( bara de vita kalla som fattas.

den dan snön kommer i mänger då ska ja ut o springa o hoppa o skrika i snön:))


helgen blev inte som jag hade tänkt mig men den blev helt okej iaf.


Advokado är fortfarande en stor favorit i matlagnignen, mkt sallad med advokado *mums mums mums* jag förstår inte varför jag inte ätit de förut.



Längtar till alla där hemma, länge sen ja va hemma nu, sist ja va hemma var på byfestveckan o de va ju 100 år sen känns de som..

Av Linda - 18 november 2008 15:07

Näe nu får julen komma, längtar hem, vill ha snö, dricka glögg o äta god mat o kika julfilmer o allt de där.


ingen snö här, bara rgn o rusk, trist väder urs urs.


Vill gratulera till Sofia som fått en liten bäbis:)



Av Linda - 13 november 2008 12:34

Torsdag idag o snön är borta.

Har nyss duschat så nu sitter jag här i min rosa morgonrock, har städat idag, damsugit o torkat golvet, tyckte de behövde efter några veckor, har jobbat en hel del, jobbade nästan 70 timmar förra veckan,

********

I helgen drar ja o johan till Göteborg, ska bli skojj:)


********

Vad har hänt sen sist? hmm, jobbat, haft lite tjejkvällar med film o god mat o wii så klart:)bytt till vinterdäck, köpt nån julklapp, diggat musik:)


*********


Nästa vecka blir de avskedsfest för emma, trist att du drar=( o kanske födesedagskalas för zulekha:)


*********


NU vill jag vill, vill ha jul nu, snö o kyla, o Hede


*********


Måste tyvärr hålla med emelie i de här, tycker faktiskt oxå att Britaneys nya låt är bra *fy skäms på mig*



Till jul blir Linda kort, med kort får ni veta sen:p


 




Ovido - Quiz & Flashcards