Alla inlägg under augusti 2007

Av Linda - 31 augusti 2007 13:05

Nice movies




 



Av Linda - 29 augusti 2007 14:19

japp har varit hemma några dagar, hur gött som helst.

Läs mer på mgrinde.bloggagratis.se orkar inte skriva.

Men bilder kan jag visa:)

Kommer inom kort.
Vi firade Tindra på sin födesedag, som är den 12 september men då är inte vi där så vi firade lite tidigare=)







Hoppade lite mer studmatta, är ett måste har ja märkt när man kommer hem=) Passade på att sola lite, var jättevarm, men ingen färg som vanligt.






Sedan vart de storön te helgen, riktigt skojj tyckte jag iaf, träffade en del gamla klass/skolkamrater + en massa andra.



Sedan skulle marie vakta lite öl/cider men ja tror hon ville ha allt för sig själv:P

Av Linda - 17 augusti 2007 15:14
http://www.youtube.com/watch?v=N6voHeEa3ig


såå jäkla nice o härlig låt

Av Linda - 11 augusti 2007 16:40

Nu så har jag hittar kamera kabeln som går till datorn så nu kan jag nog sätta upp lite bilder från när vi va hemma i hede för nån vecka sedan.


Var uppe på byfestveckan mellan vecka 31 o 32. men kom under helgen så, men var hemma ett tag o fick de mesta gjort faktiskt..


Under dom första dagarna så var de piknik och "hede snurren" nå nytt dom har hittat på, helt okej, pikniken är iaf alltid något som ligger varmt om hjärtat, vänner familjer träffas käkar o dricker o umgås, jättetrevligt.



Sedan under veckan vart de lite tv spel o film tittande med Peter o Anna, de va kul, måste vi göra om nån gång=) iaf nu när ni har skaffat Weeee:P *hehe*

Va på marknad o tältet i Funäs, införsskaffade mig ett par nya jeans, har inte handlat jeans på några år, tyckte de behövdes, även en t-shirt där de stod något förnuftigt som jag tyckte passade mig perfekt=)


Vart en tripp till Bowlingen i Funäs också några dar senare, vann inte men alltid lika kul, tog oskulden av peter o Anna oxå, i bowling alltså:)








Fick leka lite med Nora o tindra också, de må man väl som faster skyldighet:)









Sedan vart de lite folkrace helgen därpå, regn regn regn var de bara tyvärr, men alltid lika kul o gå o kolla ändå, hann jobba lite oxå faktiskt, jobbade lite under lördagen med anna, för hon frågade mig o man kan ju inte säga nej, men de va helt okej, ett glatt gäng=) sedan på kvällen blev de cider o grogg o sedan ner till campingen då de blev ännu mer cider, träffade en kär gammal klasskamrat, alltid kul o träffa såna=) de är väl de man kan säga kort o gott om den lilla semestern, fick dock inte träffa pappsen så mkt för han åkte mest motorcykeln nån stans men när han väl va hemma så var de trevligt:)








På något vis så är de alltid kul att komma hem, för man vet oftast vad som väntar sig, även fast man inte har nå speicellt planerat, det är väl den där känslan av o komma hem också som gör de lilla extra.







Sedan åkte man till särna en vecka o bara tog de lugtn, utan tv, utan el, utan dator o utan en riktig toalett o ingen dusch, de va faktiskt helt okej=) gött o komma bort från civilisationen lite också, fiskade lite, drack en del vin varje dag=) prata o bara ta de lugtn.


Kissemissarna fick naturligtvis också följa med, dom va rätt lugna o goa som dom brukar vara=(( men tyvärr så fick Max lunginflamation, hur nu en katt kan få de, de vet ja inte :P men de fick man.



ja hmm..






Av Linda - 9 augusti 2007 19:56

Drömmar.


1. Hoppa fallskärm



2.Åka luftballong



3. Gå på skumparty



4. Lära mig ett främmande språk, franska låter lockande



5. Gå nån rolig o intressant kurs, högskola?



6. Hinna bo utomlands kanske?



7. Vinna på lotto



8. Ta Mc kort



9.Göra en till tatuering, på vaden denna gång, något som kommer att hända, bara jag vunnit på lotto först=P

10. Jorden runt resa låter ännu lockande=)




Några saker som jag skulle vilja uppfylla innan jag blir gammal, hoppas att jag kan pricka av något av de ja skrivit. who knows? Drömma kan man alltid göra :)

Ovido - Quiz & Flashcards