Alla inlägg under april 2008

Av Linda - 30 april 2008 15:26

Alcazar- We keep om rocki`n


När ja hör den låten får ja lust o bara festa loss o bara löähmbtrpmhbfobgmpåk pol,ki bväåpö våäöbv åokihjbv 0pöh


precis.



Av Linda - 29 april 2008 16:50

Leona Lewis- Better in Time



var ute o gick en sväng ida som jag brukar göra, men gud vad de blåser, tror ja fick med mig tio kilo grus i ögonen, kanske får skaffa ett bar brillor.


Te helgen åker man te Torsby, grilla, spela kubb kanske, o bara umgås.


hmmm....


Bert Karlsson har ja alltid sett som nån som alltid öppnar sin käft o säger sin mening, men nu har ja kommit på att de han säger är nog sant.


Johan köpte "Mitt liv som bert" i helgen, o den är faktiskt väldigt intressant, den mannen har verkligen gjort allt.


Han nämner faktiskt "Hede i Härjedalen":) de tyckte ja va coolt.

 Men så är de väl oftast när man hör något om sin egen hemby o i närheten, tex när dom hade nån fråga på Postkodmiljonären om Skidåkning då vemdalen o sånt nämndes, de va väl rätt coolt de med.

O nu har vi faktiskt en Hede tjej med på tv, oxå coolt:)*hehe*








Av Linda - 24 april 2008 14:34

Sitter o tänker på ett eller de finns tyvärr flera tillfällen som man blivit besviken, inget man trodde man kunde bli, men tyvärr, skenet kan bedra.


Vissa ser de som att man har "blivit för gammal" vissa ser de som ja, ja vet inte. tycker det är otroligt trist bara, men när de gäller andra personer då är de nå helt annat som gäller.



 



Har tränar idag o ska vika tvätt snart.



Har varit sommarväder hela vecka, gött gött.


 

Något jag alltid kommer att känna är att  jag vet hur de svarta fåret känner sig.



Som att man har fått mindre värde bara för att man flyttat, tycker de borde vara lite tvärtom  iaf.



Ska ta o lyssna på lugna favoriter o stryka kläder, i helgen blir de väl lugnt, fixa lite på vinden, behövs städa där, kanske en tripp till Karlstad o shoppa för månaden o kanske man hittar något fint också..


Hoppas ni fortfarande håller tummarna för mig..



Av Linda - 20 april 2008 17:31

Ännu en helg som leder mot sitt slut.


Fredagen bestod av arbetsinterljuv,ivrig, nervös, förbannad, rädd, trodde Johan hade blivit bortrövad, men som tur var så var de inte så, vi hitta varann till slut :)

 Kuta runt i Oslo, leta efter den perfekta jackan, fanns ingenstans, leta, leta, visste inte att de fanns så många av samma affär men de fanns tydligen 5 st, o ja var i alla o leta men ingen jacka, men hittade den i karlstad i stället, var där igår o kikade lite o hittade den:) hittade även en blus, tjohoo jag som ALDRIG brukar hitta något, så för en gång skull fick jag med mig kläder hem o inte Johan.


Idag kom Linda o Johan på besök, bara två veckor kvar åt Linda, sedan finns de en liten knotte hos dom:)


Blir varma mackor till midda ida, orkar inte gö nå annat.


Solen skiner, rena sommaren här idag, igår också för den delen.


Jobba lite te veckan, o den eviga väntan, håller tummarna nu för ja, hoppas ni också gör de åt mig:)


Vill grilla, äta sallad o en stor köttbit me tatsiki, Mums, ska nog se till att vi grillar när ja kommer hem i maj.


BLääÄÄ så länge.




Av Linda - 17 april 2008 17:44

japp..

Nu håller ja på o städar o tvättar, varit ute o gått en sväng, ska träna lite innan interljuven imorrn också, hoppas de går bra.. Håll tummarna för mig.



För en gång skull ser ja lite framåt, saker som jag vill göra, undra hur länge de varar:P*hehe* nee då, men man blir inte precis munter av o vara arbetslös iaf.


Jag försöker, sakta men säkert.






Av Linda - 14 april 2008 22:21

Jag är nog lite som Kat Stratford "vidrig bitch"irriterad", eller ja va nog så lite förut, kände mig lite så iaf, vet inte om folk uppfattad mig så men jajja,





Av Linda - 14 april 2008 15:05

idag är jag glad för jag ska på anställningsinterjuv..



När o var o varför berättas om jag får jobbet.



Tjohoooo.


Av Linda - 12 april 2008 20:47

Sitter o kollar på körslaget nu, vilken stjärna markolio är, urrs ja.


vem hejar ja på då, vet ej. vem hejar du på?


Tränat idag o kikat på tv o sedan köpt lite godis urrs, är en godisråtta, är även en glassråtta o en bakelseråtta, varför kan ja inte vara en grönsaksråtta istället för, hmm.

som tur var så äter man bara sånt på helgen, försöker även undvika de.


gäässp*



Ovido - Quiz & Flashcards