Alla inlägg under juni 2010

Av Linda - 22 juni 2010 21:11

neej, de blev inte att ja åker hem till hede v 26, hade så gärna velat åka, har lite hemlängtan faktiskt, men åker hemåt v 30 ist.

Längtar till torsdag då jag får träffa johan, kramas o pussas, de saknar jag:)


Känner att Johan är den jag verkligen, verkligen kan lita på och som vet precis hur jag är, innan och utan, den som ställer upp:)

älskar dig:)


syrran kommer evt ner o hälsar på, så nu håller jag tummarna på att jag får skattersättningen snart.


Av Linda - 20 juni 2010 20:44

Kom på.

Idag är det 5 år sedan jag och johan förlovade oss, 5 år?! gud vad tiden går fort  

försökte hitta ett bra kort på oss, men alla kort ligger huller om buller sen johan formaterade om datorn, får ta tag i de nån gång o lägga alla i kartegori, men bjuder på ett tok kort på oss iaf  

  älskar dig fortfarande, mer om det är möjligt:)



det är oxå Linda dagen idag, så grattis alla som heter Linda.))


puss till dig Johan, längtar tills torsda då vi ses  

Av Linda - 20 juni 2010 13:39

dagens outfit,

nu åker ja till ullared en sväng:P


 

Av Linda - 14 juni 2010 11:22

förra helgen var vi i kristinehamn o kollade in den nya familjemedlemen, jättesöt o go:)


   

Av Linda - 2 juni 2010 20:31

sitter in en bild på mitt jättefina linne som ja fått ida:)


     
 


ja ja vet, jag är lite knasig:P

Ovido - Quiz & Flashcards