Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

........

Av Linda - 6 maj 2009 19:19

3 veckor har gått o ja, ja kryckorna är dessvärre kvar, men hoppar snabbare framåt nu:) fast johan tycker ja går lika sakta som en snigel, ibland:)


Såg en film igår  "A very Brady Sequel" hette den, vilken film, vet inte om man ska älska den eller hata den, inte älska men nåt däremellan, väldigt glad o tjohoo film, är man nere så blir man garanterad glad av denna film, alla är glada o dom pratar precis som dom är med i en tvreklam, o kläderna, ja risk för o bli bländad kanske kan förekomma:) ja o johan visste inte om vi skulle skratta för att den va rolig eller för om vi trodde om detta var en skämt film, eller en reklam film.


Rekomenderar varmt till dom som är nere eller som behöver muntras upp.




 
 
Vilandra

Vilandra

10 maj 2009 20:59

Är den en ny eller gammal film? Nyfiken på att se den, älskar knasiga filmer xP

http://itshardtobetough.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 14 december 2012 11:12

gaaaah nu längtar ja tills nästa fredag, inte till o jobba men till att åka hemåt, åker till kristinehamn, sedan lördags åker jag vidare mot Hede själv.   varit uppe sedan 9 imorse, åkte iväg o handla lite smink och lite julklappar, varför måste ...

Av Linda - 12 december 2012 10:15

Drömmar, jag älskar att drömma, mina drömmer ser jag som filmer, äventyrliga, drama, action det händer så mycket i dom. Inatt eller imorse drömde ja en riktigt äventyrs film, drömde att jag hade en dotter, jag var jagad av några som ja...

Av Linda - 12 december 2012 10:11

Av Linda - 30 november 2012 12:53

btw. im back. :)

Av Linda - 30 november 2012 12:52

älskar denna låt med Darin

Ovido - Quiz & Flashcards