Direktlänk till inlägg 30 april 2010

.......

Av Linda - 30 april 2010 18:16

Nu är jag förbannad, rasande,


Jag hade ju beställt ett par skor som jag nämnt o visat bild i tidigare inlägg.

Fick dom idag, o de var helt fel o helt fel nr på dom, ringde in o klaga o frågade vart mina skor är, han säger att de blev en fel beställning eller liknande och att dom är helt slut, var inne på sidan o kolla, ja dom var borta, numret fanns inte ens.

Så otroligt klantigt gjort, när jag gjorde en internetbeställning o lägger den i inkorg att jag har lagt till då ska dom ju ligga där också, näe då hade nån klantarsel på Ellos gjort fel, faan.

Visst skorna finns att köpa i butik, men varför jag beställde via internet var ju att man kan ta faktura o slipper betala hela beloppet direkt.


Nu vet ja inte om ja kommer o ha råd o köpa då, faan.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 14 december 2012 11:12

gaaaah nu längtar ja tills nästa fredag, inte till o jobba men till att åka hemåt, åker till kristinehamn, sedan lördags åker jag vidare mot Hede själv.   varit uppe sedan 9 imorse, åkte iväg o handla lite smink och lite julklappar, varför måste ...

Av Linda - 12 december 2012 10:15

Drömmar, jag älskar att drömma, mina drömmer ser jag som filmer, äventyrliga, drama, action det händer så mycket i dom. Inatt eller imorse drömde ja en riktigt äventyrs film, drömde att jag hade en dotter, jag var jagad av några som ja...

Av Linda - 12 december 2012 10:11

Av Linda - 30 november 2012 12:53

btw. im back. :)

Av Linda - 30 november 2012 12:52

älskar denna låt med Darin

Ovido - Quiz & Flashcards