Direktlänk till inlägg 3 december 2009

.....

Av Linda - 3 december 2009 13:55

Näe nu får tiden ta o gå snabbare, ja vill hem nu, jag åker forhoppningsvis hem den 18 dec, åker med Johan till Kristinehamn o sen tar ja tåget till morsan i Falun, sen vidare hem till Hede.

Blir hemma ett tag då, de e de ja tycker är så bra med julen,nu kanske de blir lite längre med tanke på att Johan inte börjar skolan förrän i januari nån gång.


Man får så mycket känslor till julen, julkänslor, man blir alldeles varm inombords, kanske beror på alla dessa julfilmer som ja redan sett eller julmusik som ja lyssnar, ja har ju liksom inget vettigt o gö om dagarna, så ja brukar lyssna på musik varje dag, men nu blir de julmusik ist:))



Förra veckan fick jag en glad överraskning också, då kom Peter o Madde o knacka på dörren, ja blev jättechockad, hade ingen aning, tydligen visste Johan om detta:) vi drog till Ullared på fredan, o mot kvällen åkte vi in till Halmstad o åt på fin resturang, guud vilken god förätt mumms, skulle ja kunna äta fler fler gånger,  sedan gick vi runt på olika ställen o tog nåt o dricka. På lördan drog vi till Munkfors för o hälsa på Tompa o Carola, han bjöd på mat, vi drack o hade de trevligt, sedan mot söndan åkte Peter o Madde hemmåt o ja o Johan till Kristinehamn för o hämta julsaker o hälsa på, sedan hemåt mot Halmstad.


Tack för den glada överraskningen, de får ni gärna göra fler gånger:) förhoppningsvis bor vi inte ute på vischan då;)



Nu är de torsdag o exakt 21 dagar till julafton.


Känner en viss oro i kroppen, med tanke på att ja inte haft nån inkomst sen augusti, ja hoppas de ordnar sig snart, man får se de posetivt.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 14 december 2012 11:12

gaaaah nu längtar ja tills nästa fredag, inte till o jobba men till att åka hemåt, åker till kristinehamn, sedan lördags åker jag vidare mot Hede själv.   varit uppe sedan 9 imorse, åkte iväg o handla lite smink och lite julklappar, varför måste ...

Av Linda - 12 december 2012 10:15

Drömmar, jag älskar att drömma, mina drömmer ser jag som filmer, äventyrliga, drama, action det händer så mycket i dom. Inatt eller imorse drömde ja en riktigt äventyrs film, drömde att jag hade en dotter, jag var jagad av några som ja...

Av Linda - 12 december 2012 10:11

Av Linda - 30 november 2012 12:53

btw. im back. :)

Av Linda - 30 november 2012 12:52

älskar denna låt med Darin

Ovido - Quiz & Flashcards